maanantai 15. huhtikuuta 2019

40+0

Moikka!

Tänään se on! 15.04.2019!! Meidän pienen laskettu aika ♥ Pakko kyllä sanoa, että ei oo minkäännäkösiä merkkejä vielä tulevasta synnytyksestä, että saa nähdä kuinka pitkään saadaan vielä odottaa... Toivotaan nyt, että edes vielä tämän kuukauden aikana päästäis tutustumaan meidän poikaan... eiköhän.

Viime viikolla neuvolassa varattiin jo yliaikaisneuvola-aika ensi viikolle.. eli tiistaille 23.4... Siitä tuli hieman epäilys, että taitaa tämä pikkuinen viihtyä hieman liiankin hyvin masussa. Terkkari oli aikalailla sitä mieltä, että saattaa mennä yli ja minusta tuntui myös siltä ja tällä hetkellä pahasti rupeaa siltä vaikuttamaan. 

Olen täällä aikaisemmin maininnut inhottavasta ylävatsakivusta, joka minua on pitkään vaivannut. Se on vihdoin ruvennut helpottamaan! Siitä olen kyllä huojentunut... Sen tilalle on kyllä tullut kaikenlaista muuta vaivaa, mutta uskottelen itselleni, että ne enteilisi tulevaa synnytystä. 

Netistä olen yrittänyt etsiä kaikenlaisia tapoja, joilla voisi tulevaa synnytystä vauhdittaa.. haha. Ei taida olla mitään oikeaa keinoa siihen, mutta olen yrittänyt pysytellä paljon liikkeessä, vaikka se ei enää tunnu kovin mukavalta. Varasin myös itselleni ajan vyöhyketerapiaan! Saas nähdä, onko kyseinen juttu vain humpuukia vai voisiko se oikeasti edesauttaa synnytyksen alkamista. Jos ei muuta, niin uskon, että vyöhyketerapia on ainakin rentouttava kokemus ja tulee kyllä hyvään saumaan joka tapauksessa. Aika vyöhyketerapiaan minulla on parin päivän päästä. Kerron sitten jälkeenpäin omia kokemuksiani kyseisestä hoidosta!



Minun ei ollut tarkoitus ostaa enää yhtään vaatetta vauvallemme, mutta katsokaa nyt noita.. en voinut vastustaa kiusausta ♥ Oli pakko käydä vielä hieman kiertelemässä ja katselemassa vauvan vaatteita ja tottakai sieltä tarttui vielä hieman jotain mukaan. Tuo Newbien viltti oli myös superöpö ja kaiken lisäksi alennuksessa, joten olihan sekin pakko ostaa! Kyseinen viltti on melkoisen ohut, mutta varsinkin kesällä tulee varmasti käyttöön. 

Nyt ei muuta kuin odottelemaan vaavin saapumista. Saa nähdä kun seuraavaksi tänne kirjoittelen, että vieläkö odotellaan vai joko ollaan päästy tutustumaan pieneen poikaamme. 

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Palaillaan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti