perjantai 8. maaliskuuta 2019

Baby Showerit

Tervehdys!

Mulle järjestettiin vauvakutsut helmikuun vikana sunnuntaina! Oli aivan huippua ♥ Mua ei ollut ihan kovin helppoa yllättää... ja totta puhuen en mä kauheesti yllättynytkään, vaikka kaikkeni yritin! Siitä kyllä yllätyin, että niin moni ihana ihminen oli päässyt paikalle. Pari oli sairastunut, mutta silti meitä oli iso porukka juhlimassa tulevaa poikavauvaa! 

Tota yllättämistä voisin avata parilla sanalla. Mähän osasin odottaa, että mulle tullaan tälläset yllärijuhlat järjestämään. Ja nyt kun laskettuun aikaan oli enää alle 2kk niin osasin hieman varautua, että koska nää kutsut saattais mahdollisesti olla. Kyseisellä viikolla, kun vauvakutsut mulle järkättiin, mun äiti oli laittanut mulle viestiä, että mentäiskö me sinne syömään sunnuntaina kahdelta. Mua hämäs heti tuo kellon aika, kun aina ennen ollaan menty sinne syömään kolmeksi.. hah. En halunnut paljastaa ees mun poikaystävälle, että mä tiiän, että mut yllätetään sunnuntaina. En vaan halunnut pilata toisten yllätystä. Sunnuntaina mentiin sitten kahdeksi mun vanhemmille ja siellähän siniset serpentiinit roikkui katosta ja minä vain purskahdin nauruun. Oli ainakin hauskaa! 








Vitsi miten ihanat ja runsaat tarjoilut nää tyypit oli mulle järkänny! Ja mitä ihania lahjoja. Paljon lahjoja! Olin ihan pölkyllä päähän lyöty tuosta lahjojenkin runsaudesta. Ja kaikki lahjat oli erittäin mieluisia ja tulee varmasti tarpeeseen!

Kutsuilla mä sain vähän maistella silmät sidottuina vauvan ruokia... huhhh. Ei ollut onneksi mitään lihamössöjä tarjolla. Selvisin hyvin! Vaikkakin oli ihmeellisen vaikeaa arvuutella mitä laatua mikäkin oli.


Aivan ihana ohjelmanumero oli mun mielestä se, että jokainen vieras sai täytettäväkseen kortin pientä poikaa varten. Tosi upea muisto jää noista täytetyistä korteista! Kyllä tippa tuli linssiin noita lukiessa. 

Nyt on taas paljon uusia juttuja tulevaa pienokaista varten ja paljon uusia ihania muistoja upeiden ihmisten parissa.

Hyvää loppuviikkoa jokaiselle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti